opc_loader
Fabrikanten

Suggesties & Klachten

Heeft u een suggestie waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het dan weten bij de Telecomshoponline.nl klantenservice.Telecomshoponline.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom erg op prijs!

Klachten 
Telecomshoponline.nl streeft altijd naar een tevreden klant.

Wanneer u niet tevreden bent over de service van Telecomshoponline.nl dan verzoeken wij u ons dit te laten weten. Uiteraard met als doelstelling u alsnog tevreden te stellen. U kunt een klacht richten aan de Telecomshoponline.nl klantenservice. U krijgt hierop binnen 3 werkdagen een reactie.

Wanneer u niet tevreden met de reactie en oplossing van de Telecomshoponline.nl klantenservice bent, dan kunt u uw klacht richten aan de directie van Telecomshoponline.nl. Dit kan uitsluitend schriftelijk. 
U krijgt binnen 1 week een reactie.

Telecomshoponline.nl
t.a.v. de directie
Celsiusstraat 30
1704 RW Heerhugowaard

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur of het is voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. http://ec.europa.eu/odr. Wanneer u klacht niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platvorm van de Europese Unie.

Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Stel uw vraag

Stuur een e-mail naar:

info@telecomshoponline.nl

Betalen & Veiligheid